Fetischism

Är det bara jag som inte förstår den skofetischism som väldigt många tjejer/kvinnor besitter?

Ett av dom klaraste tecknen på att man som tjej kanske ska börja tänka över vad fan man sysslar med är när man öppnar garderoben och se att där finns 100 par skor (killar som har över 100 par skor ska snarare börja fundera på att komma ut ur garderoben).

Men det är kanske inte sig så konstigt att vissa behöver 100 par skor med tanke på hur långt deras skofetisch har GÅTT.

Därför tycker jag att det är bättre med en av vårens "trender": Halvlångt hår. Svensk som jag är så tycker jag att lagom är bäst. Vilket i skofrågan kan vara ungefär 5 par.

Nu är det dags för mig, dina stövlar i regnet, att fortsätta sondera den kvinnliga modescenen. MUMS (eller nej).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0