Diagnos - Vakuum

Nu är jag helt tom i huvudet. Jag vet vad ni tänker, "är inte han alltid de?". Ni kanske har rätt, men ikväll är det verkligen helt tomt. Jag är tveksam om det ens är vakuum innanför pannbenet. För att illustrera hur tomt det är kan jag ge deltagarna i Robinsson som ett talande exempel. Jag är lika tom i huvudet som det gänget just nu.

Vad beror detta på då?

Vårterminen närmar sig sitt slut och det sista som ska göras är uppsatsskrivandet. Visst det är bara drygt 20 sidor text men det är just det som är lite av problemet. När man väl har fått upp farten är det lätt att sidoantalet springer iväg, därför måste man begränsa sig.





Men hur som helt.

Jag har färdigställt ett 23 sidor långt kvalitetsalster som är redo att lämnas in i morgon.

Sommaren närmar sig, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0